Op een handige manier je sim only vergelijken

Je zal het altijd zien, enkele maanden voordat mijn tweejarig abonnement bij mijn huidige provider afloopt valt mijn telefoon in het toilet. Geen logische plek kennelijk, hoor ik van iedereen aan wie ik het vertel, terwijl ik toch stiekem ook wel wat mensen ken die het is overkomen. Enfin, op de valreep toch maar even een nieuwe smartphone gekocht dus in de winkel. Dat kostte me overigens een aardige duit, en dat is een bedrag waar ik niet te lichtzinnig over wil doen. Het kostte me enkele honderden euro’s en dus ben ik er nu extra zuinig op. Komt wel het probleem, of nouja meer een luxeprobleem, dat ik straks een aanbod tot een verlening van mijn abonnement krijg van mijn huidige provider. Dan krijg je altijd het aanbod dat je een nieuwe telefoon mag uitzoeken, maar die wil ik helemaal niet want ik heb er net een aangeschaft. Ik overweeg dus een sim only abonnement af te sluiten, dan kan ik m’n huidige telefoon gewoon houden.  Om het juiste abonnement af te sluiten is het handig om gebruik te maken van sim only vergelijken



Leave a Reply.

    Author

    Write something about yourself. No need to be fancy, just an overview.

    Archives

    Januari 2013

    Categories

    All